• Kan ik zonder een account een bestelling plaatsen?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om een bestelling te plaatsen heb je een account nodig.
  • Hoe snel heb ik mijn bestelling binnen?
    Als je betaling binnen is, doen wij er alles aan om jouw order dezelfde dag nog in te pakken en te versturen.
  • Kan ik mijn bestellingen inzien?
    Op je accountpagina kun je bestellingen inzien, hier kun je ook je invoices downloaden.
  • Wat is het minimale order bedrag?
    Het minimale orderbedrag is €50.
  • Hoe kan ik mijn bestelling plaatsten?
    Wanneer je geregistreerd en ingelogd bent, kan je producten aan je winkelwagen toevoegen. Je ziet dan ook jouw inkoopprijzen. Vanuit daar plaats je jouw bestelling en kom je op de check-out pagina.
  • Kan ik ook via de mail een bestelling plaatsen?
    Normaal gesproken is dit niet mogelijk. Alleen in het geval van een storing op de website kan je je order mailen naar orders@studiolight.nl
  • Is de prijs die ik zie de inkoopprijs?
    Ja, de prijs die je ziet is de netto inkoopprijs exclusief btw.
  • Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of geweigerd is?
    Neem contact met ons op via telefoon of mail, dan lossen we samen het probleem op.
  • Wat zijn de mogelijke betaalmethodes?
    Op de webshop werken we met het betaalsysteem Mollie Payments. Je kan betalen met Ideal, Paypal, Sofortbanking en Creditcard.
  • Wat is de BIC code?
    RABONL 2U
  • Wat zijn de verzendkosten en hoe worden ze berekend?
    De verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen en hangen af van het gewicht en de bestemming van de bestelling.
  • Via welk postbedrijf worden de pakketjes verzonden?
    We verzenden onze pakketjes via PostNL.
  • Kan ik het product retourneren?
    Nee, retourneren is helaas niet mogelijk.
  • Het product dat ik op de site heb gekocht is beschadigd, wat kan ik doen?
    Stuur een mailtje met de details naar info@studiolight.nl, dan kunnen we het samen oplossen.
  • Kan iedereen een account aanmaken?
    Nee, niet iedereen kan een account aanmaken. Onze webshop is enkel voor winkeliers. Voor het aanmaken van een account heb je een btw nummer nodig.
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Op de ‘Mijn Account’ pagina kun je onder het kopje accountgegevens je gegevens wijzigen.
  • Kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
    Op je account pagina vind je een kopje accountgegevens. Hier kun je je wachtwoord wijzigen.
  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    Als je je account wilt verwijderen kun je een mailtje sturen naar info@studiolight.nl. Dan zorgen we ervoor dat je account evenals al je gegevens verwijderd worden. Hier zullen we een bevestiging van sturen.
  • Waar kan ik Studio Light producten kopen?
    Onze producten zijn te koop bij verschillende groothandels en een tal van winkeliers. Op de homepagina vind je de logo’s van veel winkeliers en groothandels die onze spullen verkopen.
  • Hoe kan ik zoeken naar een product? 
    Er zijn twee manieren om te zoeken:
    1. Via de zoekbalk bovenin het scherm
    2. Via de zoekoptie in het webshop menu, te vinden op de webshoppagina. Hier kun je zoeken op productnaam, artikelnummer, collectie, etc.
  • Op welke social media kun je ons vinden?
    We hebben een pagina op de volgende social media kanalen: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube & Pinterest

Meer vragen?

Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier!